Vi utvider event-tilbudet!

Marianne Blindheim Eriksen er ansatt som Head of Content og skal bistå våre kunder med kampanjeløp i sosiale og digitale kanaler. Vi gleder oss!»

Marianne Blindheim Eriksen er ansatt som Head of Content, og vil jobbe med å bygge opp innholdsmarkedsføring i forbindelse med våre kunders arrangementer. Det vil si planlegging og gjennomføring av kampanjer og eventer i sosiale medier spesielt, men også legge til rette for produksjon av innhold for kundene ved hjelp av film, foto og tekst.

– Et event foregår like mye i sosiale medier som en konkret lokasjon, i tillegg til at det gjerne kan inviteres, informeres, underholdes og evalueres før, under og etter, sier daglig leder Anders Lindstad.

Lang erfaring med content
Marianne kommer fra tilsvarende stilling i Schjærven Reklamebyrå hvor hun har bygget opp en content-avdeling som i dag leverer innhold til de aller fleste av byråets kunder.

– For både våre kunder og oss i Kjentfolk vil denne erfaringen selvsagt være viktig, men hun har også tidligere erfaring fra PR og event passer som hånd i hanske inn i våre planer. Marianne har flere oppdrag allerede fra første dag, så det er tydelig at dette er noe som er ønsket, sier Lindstad.

Marianne vil holde i tradisjonelle eventer i tillegg til innholdsmarkedsføring.

– Dette er noe jeg virkelig har gledet meg til. Event og møteplasser blir stadig viktigere i den tiden vi nå er i, samtidig som mulighetene for å engasjere, informere og dele er enorme i sosiale medier. Det, i tillegg til at eventer kan arrangeres kun i de sosiale mediene er noe jeg ser på som en spennende utvikling. Film, foto og tekster har både Kjentfolk og jeg lang erfaring med, så knytter vi det bare tettere sammen i et løp som går lenger enn selve eventets varighet, sier Marianne.